Meest gestelde vragen

Online bestelling is voor mij een uitkomst alleen is het moeilijk zonder eerst te kunnen passen om de juiste maat te kiezen.

Bij Bodyfashion Lingerie Born is dit geen probleem de eigenaresse Sylvia zit inmiddels al 27 jaar in het vak en deze dame voorziet u graag als extra service van goed advies.Bij twijfel over de juiste maat adviseren wij u omvangmaten met uw bestelling mee te sturen, deze maten kunt u in het gedeelte "klantnotitie" plaatsen. Sylvia gaat er dan mee aan de slag en brengt advies uit over de juiste maat en past indien nodig in overleg met u de maat in uw bestelling aan.

Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar:

Ja voor praktische vragen rondom uw bestelling zijn wij telefonisch bereikbaar via  046 4519832 en wel op maandag t/m vrijdag van 12 tot 17 uur in de middag .

Ik ben een nieuwe klant en heb mij zojuist geregistreerd echter lukt het bestellen niet omdat het systeem voortdurend de melding geeft dat mijn e-mail adres onjuist zou zijn terwijl dit wel mijn juiste e-mail adres is.
  • Wanneer u tegen dit probleem aanloopt betekent dit dat er door u een gebruikersnaam is gekozen die niet uniek is en al door iemand anders is gekozen.Wanneer u hier rekening mee houd en een gebruikersnaam kiest die uniek is gaat het met de bestelling zeker lukken.  
  • Denkt u bij een uniekegebruikersnaam aan een voor of achternaam met bijvoorbeeld een geboortedatum.
  • Een andere reden kan zijn dat u er bij een vorige bestelling voor heeft gekozen om anoniem te bestellen, het systeem maakt dan een code aan die slechts 1x gebruikt kan worden, probeert u bij een volgende bestelling de gegevens op te vragen gaat dit niet lukken en krijgt u wel de melding dat u als klant betekent bent maar systeem herkent uw wachtwoord & gebruikersnaam niet omdat deze nooit zijn aangemaakt.Wanneer u zich alsnog wenst te registreren als zijnde klant met wachtwoord en gebruikersnaam graag contact met ons opnemen zodat wij het vorige account uit ons systeem kunnen verwijderen voor u.
Ik heb een bestelling geplaatst maar ontvang geen bevestiging via de e-mail.

Uw spamfilter laat ons e-mail adres niet toe en ziet ons als spam, kijkt u wanneer u tegen bovenstaand probleem aanloopt even in uw spambox hier vind u beslist onze bevestiging in terug.

Ik twijfel over de veiligheid van mijn persoonlijke gegevens.

Onze webwinkel is voorzien van een SSL certificaat u als bezoeker in onze webshop kunt er zeker van zijn dat al uw gegevens veilig via https worden verzonden vanaf met moment dat u een profiel aanmaakt tot het afrekenen in onze shop.  
 

Welke betaalmogelijkheden kent Bodyfashion Lingerie Born?

Overboeking via de bank, dit houd in dat u zelf de betaling binnen 5 werkdagen via bijvoorbeeld telebankieren kunt regelen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen kondigen via u dit aan middels de status "betaling ontvangen" en gaat de leveringstermijn van 1 tot 5 werkdagen in.
Ideal, met ideal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van ideal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Paypal, met PayPal betaalt u snel en veilig online, zonder uw creditcard gegevens bekent te maken, iedereen kan er gebruik van maken zonder kosten, tevens beschermt PayPal u tijdens het online winkelen.
Rembours, u kunt het bedrag van uw bestelling bij levering aan de Tnt postbezorger betalen (deze dienst kost u 17,95 extra).
Wanneer u vanuit het buitenland bijvoorbeeld Belgie of Duitsland een bestelling plaatst heeft u alleen het ibannummer nodig om een buitenlandse overboeking te verrichten deze gegevens staan op de factuur die u na de bestelling ontvangt rechtsboven in de hoek vermeld.

Ik heb een bestelling geplaatst echter mislukt de betaling via Ideal/Pay pal.

Wanneer een bestelling mislukt is het niet nodig om een bestelling opnieuw te plaatsen. Zodra u een bestelling heeft geplaatst word door ons systeem automatisch alles voor u gereserveerd.Wanneer u een nieuwe bestelling zou plaatsen kan het zijn dat het artikel uitverkocht word gemeld omdat het laatste artikel in uw bestelling die mislukte staat gereserveerd.Van ons krijgt u automatisch hierover bericht mocht de betaling om welke reden niet lukken.

Hoelang duurt het alvorens ik mijn bestelling in huis heb?

Afhankelijk van de drukte & beschikbaarheid van artikelen geven wij een indicatie van 1 tot 4 werkdagen.
Daar wij iedere bestelling met de grootste zorg & heel persoonlijk behandelen kunnen wij ook nooit aangeven hoeveel bestellingen er exact per dag verstuurd worden.
Kijkt u maar eens naar de producten die u van ons ontvangt, geen enkel artikel gaat hier de deur uit alvorens dit van de kleinste afwerkdraadjes is ontdaan een tijdrovend klus maar deze service leveren wij u graag, wij zijn van mening dat wanneer je kwaliteit wilt uitstralen het product tot in de puntjes verzorgd moet zijn.
Wenst u uw bestelling met spoed te ontvangen omdat u bijvoorbeeld met vakantie gaat laat ons dit dan weten middels een "klantnotitie" zodra u de bestelling aan ons doorstuurt. Hier houden wij dan zeker rekening mee. Per dag calculeren wij ongeveer 30 minuten in voor spoedbestellingen.

Is het mogelijk om de bestelling die ik geplaatst heb te volgen.

Dit is zeker mogelijk met het wachtwoord & gebruikersnaam die u heeft gekozen kunt u ten alle tijden inloggen om de status te bekijken via het bestellingen management.
Heeft uw bestelling nog de status "betaling ontvangen" betekent dit dat wij nog niet met uw bestelling bezig zijn.
Wanneer u de status "in behandeling" ziet staan zijn wij met uw bezig bezig en word deze binnen 1 tot 2 dagen verstuurd.
Op het moment dat de bestelling de status "verstuurd" krijgt weet u dat de bestelling onderweg is, dit kan middels brievenbuspost of track en trace, heeft u voor track en trace gekozen word op het moment van de status "verstuurd" de code die wij voor u hebben aangemaakt zichtbaar, zodat u de bestelling indien gewenst kunt volgen.
Ook kan het zijn dat wij tekst plaatsen bijvoorbeeld wanneer er een ruiling heeft plaatsgevonden een retournering of wanneer er mogelijk een vertraging in de uitlevering zit kunt u dit zelf inlezen via de bestelgeschiedenis.

Wie levert mijn bestelling en moet ik hier voor thuis blijven?

Uw bestelling word door postNL bij u afgeleverd.Wij proberen zoveel mogelijk brievenbuspost te verzenden, hetgeen voor u als voordeel heeft dat u er niet voor thuis hoeft te blijven, het kan wel zo zijn dat wij hiervoor meerdere verpakkingen gebruiken en kan het voorkomen dat de leveringen niet gelijktijdig plaatsvinden, dit heeft te maken met het sorteerproces bij postNL. Wanneer wij uw bestelling over bijvoorbeeld over twee verpakkingen verdelen geven wij u dit altijd aan op uw factuur bijgesloten bij uw bestelling.
Heeft u gekozen voor een track en trace code dan word dit in een doos of een grote envelop voorzien van luchtkussens verstuurd. Dit kan niet door de brievenbus en hier dient u dan wel thuis voor te zijn of het pakket bij het postkantoor af te halen, ook kunt u altijd een ander afleveradresbijvoorbeeld van uw werk doorgeven.

Op mijn factuur zie ik staan bonussen met een aantal punten.

Bij iedere euro die u bij ons besteedt worden er gratis bonuspunten op uw account bijgeschreven (houd er wel rekening mee dat wij alleen bonuspunten kunnen bijschrijven wanneer u geregistreert bent als vaste klant met een gebruikersnaam & wachtwoord), heeft u 200 bonuspunten gespaard betekent dit al een extra korting van 5 euro, u bepaald zelf wanneer u de punten wenst te verzilveren (het aantal punten die u al heeft ontvangen kunt u terugvinden in de bestelgeschiedenis). Zie voor de verdere uitleg het "servicemenu" cadeaubonnen en bonus sparen.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar nu wens ik iets te ruilen.

Geen enkel probleem laat ons weten welk artikel u wenst te ruilen, bij een ruiling betalen wij voor u de portokosten. U krijgt van ons gelijktijdig met de ruiling een retourenvelop toegestuurd, hierin kunt u dan het artikel (en) in retourneren.

De bestelling die ik heb ontvangen voldoet niet aan mijn verwachtingen.

Laat ons bij voorkeur via een e-mail bericht weten welk artikel(en) u wenst te retourneren (dit binnen de gestelde termijn van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling), zodat wij u een retournummer kunnen toekenne.Bij een retournering komen de portokosten voor uw eigen rekening.


Retourzending.

Ik heb iets retour gestuurd wanneer mag ik mijn bedrag terug verwachten.
Vanaf het moment dat wij een retournering van u ontvangen betalen wij u zo spoedig mogelijk maar uiterlijk  binnen  een termijn van 14 dagen na ontvangst van uw retourzending  het aankoopbedrag terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goedren heeft teruggezonden, al naar gelang welke tijdstip eerst valt.
Wanneer u ervoor heeft gekozen om een account aan te maken met een gebruikersnaam en wachtwoord kunt u zelf wanneer u bent ingelogd de status van retournering bekijken.


Waarom het logo "thuiswinkelwaarborg".

Om u als consument op het web te beschermen werd in Nederlad het "thuiswinkelwaarborg" logo ingevoerd. Dit logo mag alleen gevoerd worden wanneer wij als Bodyfashion Lingerie Born aan strenge voorwaarden voldoen die zijn opgesteld door het "thuiswinkelwaarborg". Voortdurend staan wij onder streng toezicht, hetgeen u als consument zeker ten goede komt. (zie hiervoor ons behaald certificaat en de bijhorende algemene voorwaarden).

 

 

 

 

Betaalmethoden