Garantie - klachtenafhandeling

Garantie:

Wij van Bodyfashion lingerie Born leveren u producten van goede kwaliteit met een perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Van alle geleverde producten garanderen wij u dat ze voldoen aan de gestelde kwaliteitseisen. Voor de geleverde producten geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen hetgeen u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.Heeft u een klacht die gegrond is, komen alle kosten (inclusief verzendkosten) voor onze rekening.

Uitzondering op de garantie zijn:
  • het artikel is beschadigd door opzet, of door nalatigheid
  • normale slijtage door gebruik
  • beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de wastips.
Bij een klacht:

Wanneer u ontevreden bent over een product of een situatie kunt u een klacht indienen via ons contactformulier of telefonisch via ons telefoonnummer 046 4519832, uw klacht behandelen wij inhoudelijk binnen een termijn van 2 werkdagen met u & wij streven erna om deze af te handelen binnen 5 werkdagen
Mocht het zo zijn dat u er samen met ons niet uitkomt kunt u ook ten alle tijden een klacht/geschil in dienen bij de geschillencommissie Thuiswinkel.Meer informatie hierover vindt u op www.sgc.nl of het Europese Online geschillenplatform (ODR). http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Bij twijfel over een maatvoering of pasvorm kunt u via de e-mail of telefonisch een afspraak maken om te komen passen in onze showroom, dit kan in de avonduren na 19 uur of of op zaterdag overdag . Verbergen